بیدار

کوتاه نوشته های من...

بیدار

کوتاه نوشته های من...

طبقه بندی موضوعی
۰۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۲۰

1. خدای من...

باسمه تعالی

هر کاری که انجام می دادم، احساس می کردم خدا می خواد جلوی موفقیتم رو بگیره!

این، باورم شده بود.

و چون ارتباطم باهاش خوب بود، هر از چند گاهی گلایه ای ازش می کردم و می گفتم: بازم راضی ام به رضات...!!!

تا اینکه این حدیث رو از رادیوی ماشینم شنیدم و همه چی حل شد و دیگه خدا جلوی موفقیتم رو نگرفت.

حضرت رسول اکرم (ص):

خداوند متعال چون کریم است، حیا می‌کند که بنده ای را که به او حسن ظن داشته و امید به رحمت او داشته، ناامید کند و دست خالی برگرداند.

نظرات  (۲)

این روایت رو هر سال شب قدر، قبل از مراسم "بک یا الله" میخوندم، حالِ خوشی است!!

قالَ اعرابی: یا رَسولَ الله! من یحاسِبُ الخَلقَ یومَ القیامةِ؟ قال: اَللهُ عَزَّوَجلَّ   قالَ: نَجَوْنا ورَبِّ الکَعبَة. قالَ وکیفَ ذاکَ یا اعرابی؟ قال: لأنَّ الکریمَ إذا قَدَرَ عَفا؛

مردی اعرابی گفت: ای رسول خدا! در روز رستاخیز چه کسی حساب خلق را محاسبه می کند؟ فرمود: خدای بلند مرتبه. اعرابی گفت: به پروردگار کعبه سوگند که نجات یافتیم.

پیامبر صلی الله علیه وآله فرمود: ای اعرابی! چگونه چنین است؟ عرض کرد: کریم هر گاه قدرت [بر انتقام] یابد گذشت می نماید.


مجموعه ورّام، ج1، ص9
سلام
مثل همیشه کوتاه و مفید و عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی